Thursday, July 5, 2012

v.11

Ja, Ni som läser min vanliga blogg (Maddes Cali Dreamin) vet att jag är GRAVID! Efter många mångader av gråt och besvikelse så fick vi äntligen vårtat plus på stickan :) Så, det blir inget 6-pack för mig i sommar. LCHF-maten gör att jag ligger och spyr inne på toan hela kvällarna, så just nu är det NOLL LCHF för mig :/ Det får bli till våren när bebisen är ute.


Jag åt medicin för att bli gravid hela vintern istortsett och iom gick jag upp i vikt, suck, och sedan har det blivit 3kg sedan pluset. Jag har gått upp över 20kg med båda tjejerna, ska verkligen försöka hamna lägre än så denna gången för jag vet hur jobbigt det är efteråt att bli av med kilona. Men, jag är mest irriterad på de kilon medicinen drog på.. för det va helt pga hormoner. Men jaja,
nu ska ja försöka  njuta av att va gravid, äta det jag mår bra av och fortsätta gå på gymmet.



1 comment:

  1. Grattis! Självklart ska man äta det som känns/är bäst när man är gravid. Lycka till!

    ReplyDelete