Wednesday, August 24, 2011

Dag 4,

Jag har kört med LCHF i snart 4 dagar. Jag har mått helt ok.
Kanske lite huvudvärk, men jag tror det till stor del beror på att
det varit ca 30 grader här i södra Californien senaste veckorna
och jag har varit dålig på att dricka vatten. Fy på mig.

En vanlig dag brukar se ut ungefär såhär:

Frukost Ägg med bacon eller äggröra med skinka.

Lunch Rester fr middagen. Idag åt jag tex köttbullar med broccoli.

Middag Lite allt möjligt. Jag är inte så förtjust i bara kött med
smör och någon grönsak. Boooring. Så jag har letat recept som en
galning senaste dagarna, köpt lite roliga ingredienser och dessutom
beställt 3 kokböcker fr Sverige.



Min morot är en tjejresa till Las Vegas i Oktober. Mitt mål tills dess är
130lbs, dvs ca 59kg. Det vägde jag på inskrivningen när jag va gravid
första gången, 2007. Sedan dess har jag inte sett det numret på vågen.
Min nästa morot är Mexico med familjen i Nov. Målet är 125lbs, dvs
ca 55kg. Det numret såg jag sist sommaren 2007 innan jag blev gravid.
Jag tycker det är skönt att ha ett mål att jobba inför, en liten morot,
annars känns det lätt som att du jobbar hårt för.. ingenting.. En vecka
på stranden är en toppen morot. Så, nu kör vi!!


No comments:

Post a Comment