Friday, April 13, 2012

Sweat it


Idag ska jag till gymmet och försöka mig på att springa igen.
Jag går i perioder då jag älskar eller hatar att springa.
Ska försöka följa ett program. Så det blir gå 60sek, spring 90 sek
i sammanlagt 30min. Wish me luck!
Update: Blev 5min snabb promenad, sedan 90sek spring, 60sek
snabb promenad.osv. Totalt 45min. Phew. På det blev det
30min med Jillian Michaels Ripped in 30.Älskar hennes
DVDs. Man får en ordentlig workout och man är helt SLUT
när man är klar.. precis som det ska va ;)

Igår åt vi helstekt fläskfile till middag. Det är SÅ gott!
Min man hatar fläskkött (för att det är torrt), men
när jag lagar det såhär så älskar han det. Mmmm.
Jag använde en påse BBQ Caribbean rub fr Santa Maria som jag
hittade i skåpen. Till det hade vi en mango chutney-creme fraiche
sås och en grön sallad. Gott gott. Ikväll blir det kanske en
köttbit och blomkål.

No comments:

Post a Comment