Wednesday, October 5, 2011

24 hrs

Om 24 timmar sitter jag på flygplatsen och väntar på att
gå på ett plan till VIVA LAS VEGAS!! Jag är så taggad :D
Har tränat SÅ hårt senaste 2 veckorna, 2 ggr om dagen
många ggr. Igår gick jag tex på en 60min promenad
med vagnen och körde sedan 45min på crosstrainern
på eftermiddan. Idag gick jag på en snabb promenad
på löpbandet i 1tim (tittade på ensam mamma söker hihi).

Vågen visade precis 132lbs! Hurra :D Det jag gjort annorlunda
senaste veckorna som fått kilona att rasa är att inte äta
mörk choklad eller hallon me grädde typ varannan dag.
Inget sånt numera, det sätter igång mitt sötsug som tusan.
Nu är ja bara lite nervig inför vad jag kan dricka i vegas
utan att puffa upp som en ballon. NÅN fruktig drink
kommer jag ta, för det är jag värd. Men sen får det
kanske bli vin och champagne som ja tror ska vara
rätt ok :)

Nu dags för lunch, korv med smak av jalapenos.

No comments:

Post a Comment