Sunday, October 9, 2011

Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma i Californien igen. Har haft en rolig
men intensiv helg och det är skönt att vara hemma med
familjen igen. Jag har skött dieten otroligt bra om jag
får säga det själv. På torsdag åt jag en sallad på flygplatsen
och en köttbit till middag. På fredag blev det en omelett
med svamp och kalkong till frukost, beef carpaccio till
lunch och en OTROLIGT god fiskrätt till middag. Fredag va
vi på brunch buffe och jag åt SÅÅÅÅ bra och alla tyckte
ja va crazy som inte åt av allt. Blev omelett med grönsaker,
några bitar ost, bacon och en liten korv och sedan
fisk med kål och svamp till middag. Mmmm. INGET
GODIS eller CHIPS på hela helgen! Även fast hela rummet
va fullt av det. Så ja klappar mig själv på ryggen faktiskt.
Blev inte alls mycke alkohol, ja känner helt enkelt inte för
att dricka om jag ska vara ärlig. Kanske 3 glas vin, 2
margaritas och 1 mojito. Ush låter ju lite trist, men
det räckte gott och väl.

Vågar nog inte ställa mig på vågen på nåra dar,
tror det smugit sig på lite vätska. Men dagen
ja åkte iväg så visade vågen 131 lbs! :D





Imorrn blir det löpning och zumba, å va skönt
att komma iväg till gymmet igen!

No comments:

Post a Comment