Monday, October 3, 2011

CM

Man ska aldrig stirra sig blind på vågen, den kan ofta ljuga för
dig om man får helt fel bild av hur kroppen förändras.
Innan jag började med LCHF så prövade jag viktväktarna
i 2mån. Ja gillade det första veckorna, för man får ju
äta typ va man vill. Men sen blev jag så otroligt less
på att ALLTID behöva räkna poäng, komma ihåg hur
många kalorier ja brände på gymmet och spec på
att jag istortsett inte gick ner i vikt. PLUS att det är
rätt dyrt. Ja gick med när dom hade nån promotion
så det blev runt 400kr för 3mån, men ändå!

Iaf så gillar ja några av deras verktyg. Bla har dom
en tabell där man skriver in sina mått varje vecka.
Jag har inte gjort detta sen.. 18/9. Så några veckor.
Klickade in idag och jag har gått ner 10cm(!) sen
sist. Ca 2.5cm i midja, höft, lår och rumpa. Yeay!
Jag har även gått fr storlek 36 till 34 :)

Mina mått idag är:

Midja 68 Cm
Höft (över höftben) 88 Cm
Stuss (över bredaste punkten på rumpestumpen) 94 Cm
Lår (strax över knät) 37 Cm
Lår (bredaste punkten, typ i skrevet lol) 56 Cm
Överarm 25 Cm (jag har gått ner 5kg sen jag började mäta och
detta mått har inte ändrats nånting! Men nu är det väl
mer muskler)

Vikt 133.2 Lbs

BMI 21.5

http://www.thechicfashionista.com/images/body-measuring.jpg

No comments:

Post a Comment