Tuesday, September 27, 2011

60kg!

Nu på kvällen visade vågen 60kg! Ja, 60.4, men ändå!
Tjoho :) 134lbs. Jag sa ju att ja fick shoppa loss om ja kom
ner till 135, ja kanske tom klarar 130?? Tror ni det är möjligt
till nästa torsdag (8 dagar) ?? Jaja.. 132 kanske iaf. 59kg. Åh
det skulle kännas så underbart :) Idag var jag till gymmet 2ggr,
första ggn va det meningen att jag skulle gå på pilates.. men
kommer dit och inser att jag är där fel tid. gahh. Hade inte
på mig träningsskor så jag gick snabbt på löpbandet i 20min.
Sen åkte jag hem med barnen, lagade middag och åkte iväg
igen. Denna ggn med rätt skor och körde på eleptical maskinen
i 50min. Phew. Middag blev köttfärssoppa igen, den är ju
så god. Räcker till lunch i 2 dar också.



Bild på mig och Stor älsklingen för snart 1 år sedan.
Åh ja tyckte jag va SÅ tjock här, och de kanske jag va
också.. Men lillan va ju inte så gammal heller (3-4mån).
Jag önskar att man som mamma kunde låta kroppen läka
och ta tid på sig att komma i form. Efter båda mina graviditeter
har jag stressat som en TOK för att komma i form. Kör me olika
dieter och tränar som en galning. Men för mig har det varit
nästan omöjligt att gå ned samtidigt som jag ammat, och
det gjorde jag i 8mån nu sist. Många säger j att amning gör
att man rasar i vikt. Men no no no, för de flesta är det ist så
att kroppen håller kvar i din extra vikt så att du med all
säkerhet har den energi lagrad som behövs för att producera
mjölk.. så nu vet ni det :)

No comments:

Post a Comment