Wednesday, September 14, 2011

Nystart.

Ush. Socker är ju som knark eller alkohol. Så beroendeframkallande.
Precis som en alkoholist kan få för sig att det är ok att
smaka lite vin, och sedan inse att det inte alls var en
bra ide, inser jag nu att det är så svårt att sluta när
man väl fått i sig lite socker!! Ush så himla hemskt.
Blev ju somsagt tårta i helgen. Vilket i sin tur ledde
lite godis, lite kex, lite.etc.etc.etc. Idag var jag och
shoppade med min syster, lite kläder och grejer inför
min Vegas resa. Innan vi satte igång var vi och åt lunch
och jag beställde en halv panini. Fick i mig ca halva.
Sen fick jag SÅ ont i magen! Inte konstigt, första gången
på 1mån som jag ätit bröd. Sen gick jag med gasig, svullen
mage resten av dagen. Jättekul när man skulle pröva
kläder. Efter denna lilla incidens så inser jag ju att
jag KAN inte fuska, inte just nu iaf när jag har ett mål
att räkna ner till.

Till middag blev det korvgryta med blomkålsris, mums.
Va till gymmet nu på kvällen, 1tim på löpbandet med
Svenska Hollywood fruar på telefonen :) Dom är ju inte
riktigt kloka nån av dom. Sist mina föräldrar var och
hälsade på grejjade jag så att vi kunde träffa Maria,
vi fikade och hon va riktigt gullig. Men min favorit
är Isabel, hon är nog den enda som verkar helt 'normal'.
Vem är eran Hollywood favorit?

No comments:

Post a Comment