Saturday, September 17, 2011

Freeedags mys



Äntligen helg! Så skönt att ha min karl hemma. Mina föräldrar
åker hem på tisdag, blandade känslor. Skönt att få komma tillbaka
till det 'normala', men såklart tråkigt att de åker. Dom har varit
här i 3v och innan dess var mina svärföräldrar här 9 dagar, så det
har varit fullt hus senaste månaden. Är rätt skönt att bara
vara 'vi', att kunna göra vad man vill om dagarna och kunna
äta vad man vill. Jag tycker absolut att det är jättekul att
ha folk på besök och blir ledsen varje gång jag måste säga hej då,
men nånting positivt måste man ju försöka komma på.

Idag var jag och min hubby ute på middag. Fisk med vitlökssmör
och zucchini. Trevligt. Vi satt och pratade om vår badrums renovation,
O M G, det kommer bli kaos. Phew. Ser fram emot den med
skräckblandad förväntan :)

Jo, undrar om någon har tips på hur man kan skriva en
veckomeny på bästa möjliga vis? Kanske tom en månadsmeny?
Jag brukar skriva in vår veckomeny i min mail, använder aldrig
excel, men det borde jag nog göra. Så, har ni tips?

No comments:

Post a Comment