Sunday, September 4, 2011

Weekend




I somras på Astrid Lindgrens Värld.

Just nu härjar spysjuka här hemma. Ush och blä.
Började med att min lilla 1åring spydde i 1 dygn och sedan
har vi andra turats om. Jag lagade våfflor till frukost
idag, men jag kunde bara ta 1 tugga och sedan mådde jag
så illa så det blev lite hallon med en klick grädde.

Mina föräldrar är här och hälsar på i 3v och med i
resväskan hade mamma 3 LCHF böcker som jag beställt.
Har suttit och tittat i böckerna, så roligt och inspirerande.
I veckan ska det bakas LCHF kladdkaka och lagas flygande
jakob, fiskgratäng och tacopaj. Mums :)

Vikten är ner 2lbs/1kg. Så det går åt rätt håll.

Vid poolen igår. Jag(t.h) och min syster (t.v).
Hon väger typ ingenting och kan äta vad hon vill
och hur mycket hon vill. Hon lever på godis, chips
och kakor.. life isnt fair.


No comments:

Post a Comment