Saturday, September 10, 2011

Fuck!

Haha, nu har jag er uppmärksamhet eller hur?! Nae, skämt o sido.
Fuck fuck fuck. Denna vecka har varit förjävlig rent ut sagt.
Jag har fuskat som bara den och vågen visar ju siffrorna där efter.
Fuck. Känns som 1 steg frammåt och 13 bakåt. Jag sköter maten
otroligt bra om jag får säga det själv, mitt problem är snacks.
Godis, bullar och annat gott. Mina föräldrar är och hälsar på
fr Sverige och med sig hade dom godis, i alla tänkbara smaker
och former. Så såklart har det blivit några bitar (även fast jag
måste få skryta med att det inte alls ätits så mycke som
de brukar), sedan köper dom ju hem chips, bröd och annat
farligt och man tar en tugga här och där. Igår fyllde mamma
år så då blev det såklart lite tårta och 1 fruktig drink. Masade
mig iväg till gymmet vid kl 7 imorse. Kändes bra. Gick på
trappmaskinen i 30min och körde lite styrka. Påvägen hem
stannade jag på Target och köpte detox tea och lite nya
hårprodukter, måste ha nånting to cheer me up mitt i all
viktnojja..

Vågen visar 138 lbs/62.5kg. INGET FUSK INGET FUSK
INGET FUSK!! Om 3v åker jag till vegas och jag vill
ha lite nya outfits tills dess, över 130 135 innebär INGA nya
outfits. C apish?!

No comments:

Post a Comment